Propagace služby čištění koberců na Internetu
Pamětníci doby socialismu si možná ještě vybaví prodej čisticích prostředků na koberce, které se ředily s vodou, a pomocí kbelíku a drsného kartáče se drhla podlaha ručně. Výsledek mohl být překvapivě excelentní, nebýt jediného zádrhelu, a sice koberec se musel nejprve nechat vyschnout, a pak se zaschlá pěna odsávala sáčkovým vysavačem. Tato metoda se zdaleka nevyrovná strojnímu mokrému čištění, kdy se ihned po kartáčování vláken nečistota odsaje do sběrné nádoby. Toto je zřejmě hlavní důvod, přenechat čištění koberce profesionálům. A že k tomu bývá celá řada příležitostí, je celkem jasné, protože na koberec se tu a tam rozlije kečup, čaj nebo červené víno, občas se tam objeví zvířecí exkrementy, a svůj podíl nečistot a zápachu vytváří samotná chůze naboso či v ponožkách, odkud se do koberce vetře náš pot spolu s bakteriemi, což pak připomíná týden nemytá chodidla.
Chcete-li se vy nebo vaši přátelé věnovat profesionálnímu čištění koberců v domácnostech či ve firmách, neměli byste zapomínat na propagaci vaší činnosti na Internetu. Mohou se vám k tomu hodit webové stránky a kromě ceníku služeb, případně rezervačního formuláře, bude zapotřebí věnovat pozornost auditu SEO. Ten za vás vypracují odborníci, kteří si dobře uvědomují, jak zásadní roli hraje položka klíčová slova – analýza pro webové vyhledávače. Ty se pak postarají o to, aby vaše firma získala zákazníky, respektive aby vás lidé na Internetu objevili a mohli u vás poptávat nabízené služby.
SEO je procedura, která je v současné době pro jakékoli podnikání klíčem k úspěchu, protože i když máte skvělý web, velmi poutavý a graficky dobře zpracovaný, s animací videa a ukázkou vaší práce, nebude vám to nic platné, pokud vás vyhledávače přehlédnou nebo vyhodnotí jako nezajímavý zdroj. Tím vás vlastně odsoudí k nezdaru ještě předem, než se pustíte do vaší tvůrčí činnosti.
Pamětníci doby socialismu si možná ještě vybaví prodej čisticích prostředků na koberce, které se ředily s vodou, a pomocí kbelíku a drsného kartáče se drhla…